sâmbătă, 31 mai 2008

Fără titlu



Oameni ca cel din videoclip există printre noi. V-aţi întrebat vreodată ce-i îndeamnă oare pe oamenii aceştia să trăiască? V-aţi gândit vreodată dacă viaţa oamenilor cu dizabilităţi are sens?
Daca încă te îndoieşti de sensul existenţei lor mai uită-te o dată la videoclip şi observă bucuria şi fericirea de pe chipul şi din ochii lui.
Şi cand mă gândesc că de multe ori oamenii normali sunt nemultumiţi de ce au şi de cum sunt şi nu stiu să se bucure pentru toate... Poate unii dintre voi simtiţi milă pentrul el, dar nu cred că suntem noi vrednici sa îl privim cu milă pentru că omul acesta este cu mult mai puternic şi mai fericit. O fericire pe care nu cred că se poate găsi în lucrurile care ţin de lumea noastră. În faţa oamenilor ca acesta mă simt nepuntincios şi oricât aş vrea eu să fac pentru el cred că tot el mă ajută pe mine.
Deja am scris prea multe cuvinte inutile. Imaginile spun mult mai multe lucruri pe care cuvintele nu le pot descrie.

Niciun comentariu: